Kraam verhuur

Inschrijfformulier standhouders
Klik hier om te bestellen

Met dit formulier kunt u een of meerdere kramen (non-food) reserveren voor de Pasar Malam Elst op 11 en 12 mei 2019 in Sporthal Het Westeraam te Elst.

Bent u geïnteresseerd in een foodkraam of bent u een non-profit organisatie neem dan contact op met de organisatie voor prijzen en voorwaarden ia onderstaand e-mailadres. De kramen zijn 4 meter, verlicht en overdekt met een wit of gekleurd doek.  Per kraam is één stroompunt inbegrepen. Gebruikt u apparaten met veel kW dan dient u dat vooraf aan de organisatie aan te geven. U kunt hiervoor een extra stroompunt aanvragen in onderstaand formulier.

De kramen zijn 4 meter, verlicht en overdekt met een wit of gekleurd doek.  Per kraam is één stroompunt beschikbaar. Gebruikt u apparaten met veel kW dan dient u dat vooraf aan de organisatie aan te geven. U kunt hiervoor een extra stroompunt aanvragen in onderstaand formulier.

Vroegboekkorting:
Bij inschrijven en betalen vóór 1 maart 2019 ontvangt u € 15,- korting per inschrijving.

1 kraam (4m) € 150,-  inclusief BTW
Grondplaats € 35,- p.mtr
Stroom max. 3500 kW per extra aansluiting € 25,-
Stoel € 4,- per stuk